Sallad i solen

Jobb igår, eller gick av imorse så jag har ju faktiskt jobbat 8 timmar av tisdagsdygnet.
Två larm igår, ett automatlarm på förmiddagen och sen ett bärhjälpslarm kl 04.00.
Även om vi hade ett nattlarm så känner jag mig någelunda utvilad.
Idag blir det en ta igen sig dag, ska träna och laga mat men förutom de så tänkte jag försöka hålla mig lugn =P
Måste i å för sig ta en runda på stan, för en viss bror fyller 25 år imorgon =D
 
Älsklingen jobbar dag idag så han slutar vid sex tiden, när han kommer hem ska vi äta mat ihop med Sebbe Narving och Sandra Ekan. Vi ska köpa en egenplockad sallad på konsum och sen sätta oss ute i solen (håller tummarna). Om någon mer vill hänga på så gör gärna det =)
Är riktigt mör i benen idag, vi hade dubbelfys på jobbet igår och självklart spelade vi innebandy. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0