Flytt

Idag var det möte efter möte på jobbet.
Måste ju stämma av med chefen för att veta hur hösten kommer se ut, så nu är det egentlige bara att köra. Fast först göra aktivitetsplan!
Slutat rätt tidigt idag eftersom vi får vår lägenhet kl 15:00! Eller vi ska på besiktning då, så så lämhe det inte finns några fel så får vi vörja flytta in =) Underbart kul! Själva flyttandet är väl kul men flyttstädningen är ett big NO NO. Tur i oturen så jobbar jag imorgon så Adam kommer börja med flyttstädningen...
Men ska försöka sluta tidigare så jag kan hjälpa till.
Köpte ny telefon igår! En Samsung B2710 Xcover 271 "för tuffa tag"
Är riktigt nöjd, det är absolut ingen modern dyr sak utan jag satsar på att den ska hålla. Har en förmåga att göra sönder telefoner, eller så har jag bara otur med mina mobil val...
Har grym träningsverk efter benpasset igår, ska bli spännande att se hur flytten går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0